divendres, 5 de maig del 2017

Com t'has sentit en jugar a Raboses, serps i gallines

EXPLICA COM T'HAS SENTIT EN JUGAR A AQUEST JOC:


A mi personalment aquest joc m’ha provocat molta ràbia sobretot quan t’agafaven i els membres del teu equip no sortien i no s’arriscaven per a poder-te salvar, en canvi jo sí que m’he arriscat per salvar-los.
Llavors una altra sensació que m’ha donat alegria quan tots els membres del grup feien allò que tu els deies que havien de fer.
Jordi Rius

En jugar al joc de les raboses, serps i gallines m’he sentit amb molta energia i excitada ja que havies d’estar molt atenta per a què no t’atrapessin, però a la vegada havies d’intentar atrapar als membres de l’altre equip i això et feia estar alerta. També ha estat molt emocionant perquè havies de córrer molt ràpidament i ser àgil per a escapar de l’equip del perseguidors i intentar atrapar a l’altre equip. Ha estat un joc força interessant i entretingut.
Clàudia Tarragó

Aquest joc reflexa el sentit de supervivència que tenen els animals en la seva cadena alimentària. És clar que l’animal més àgil, ràpid i estratègic és el que no es capturat per l’altre i sobreviu. Jugant a aquest joc he sentit una mica la sensació de por que han de tenir  i l’enginy que han de desenvolupar els animals per a sobreviure. 
Héctor Garcia

Em sentia molt motivada i una mica nerviosa perquè el nostre equip es podia menjar a un altre, però un altre equip ens podia menjar a nosaltres. Llavors tots començàvem a cridar per avisar al nostre equip. Va ser un joc emocionant perquè ningú no sabia qui guanyaria o què passaria... Amb el grup que anava, també ens ho vam passar molt bé perquè hi havia moments que ens atrapaven a tot l’equip i anàvem al mateix lloc i ens en rèiem molt... Aquest joc es un dels meus preferits pel moviment que requereix.
Quan estic jugant sempre penso on anar, qui em podria atacar, a qui podria atacar, a vegades inclús em poso nerviosa perquè estic al mig de la pista i no sé molt bé què fer, si tornar enrere o bé jugar-me-la i intentar enxampar a algú. Degut a que és un joc en el que has de pensar ràpid més d’una vegada m’equivoco i m’enxampen, quan em passa això i estic a la casa dels altres em poso força nerviosa perquè em fa ràbia que no em salvin. Aleshores començo a cridar estressada perquè no em fan cas; a mesura que vaig passant més temps enxampada m’estresso més i començo a cridar encara més fort per a que em salvin.
Sira Bagès
Al jugar en aquest joc, jo, em vaig sentit una mica confusa perquè mai em quedava clar qui havia de pillar a qui, ja que mai saps si les serps a les raboses, o les raboses a les gallines, o les gallines a les serps. Quan vaig jugar per primera vegada em va agradar molt, ja que s’ha de córrer i jo em vaig sentir molt bé.
Ruth Martí

Quan he jugat a aquest joc m’he sentit molt eufòrica perquè tenies que pensar que tu tenies que anar a enxampar a l’equip 1, però l’equip 2 et podia enxampar a tu. A vegades no recordaves de l’equip que t’enxampava i t’enxampaven perquè estaves pendent dels que tenies que enxampar i no dels que t’enxampaven.
Nerea Ayala

Aquest joc necessites ser ràpid però també tens que pensar. És molt emocionant i divertit perquè tens que vigilar si surt algú que pots menjar i a l’hora si surt algú que et pot menjar. Els el recomano a aquella gent que els hi encanta els jocs d’estratègia.
Pau Fortunyo

Per recordar com juguem podeu mirar aquest vídeo:
 

I també aquest altre:
 

Data límit: 11/05/2017

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada